Pogosta vprašanja


Dostava
Osebni prevzem
Registracija / Vpis
Košarica
Kartica ugodnosti
Darilna kartica
Naročila
Vračila
Veleprodaja

 


 

DOSTAVA

 

Kakšen je strošek dostave?

Za nakupe pod 50 € je strošek pošiljanja 3 €, za nakupe nad 50 € pa je poštnina BREZPLAČNA.

Dostavlja Pošta Slovenije ali GLS (izberete sami v košarici). Vsi materiali, ki se pošiljajo na tulcu (blago za zunanjo uporabo, umetno usnje, …), bodo poslani preko GLS.

  

Kakšen je čas dostave?

Čas dostave je 1-3 delovne dni.

 

OSEBNI PREVZEM

 

V katerih poslovalnicah je možen osebni prevzem?

Osebni prevzem je možen v poslovalnicah Svet metraže Šiška, Rudnik, Maribor in Celje.

Naročilo lahko oddate:

a) v spletni trgovini, kjer v košarici pod točko “Osebni prevzem” v spustnem meniju izberete želeno lokacijo prevzema. Osebni prevzem je možen v tistih poslovalnicah, v katerih je naročeno blago na zalogi.

b) neposredno v poslovalnico preko e-pošte ali telefona. Več o postopku oddaje naročila neposredno v poslovalnico si preberite na: https://svetmetraze.si/osebni-prevzem

  

Zakaj določene poslovalnice ne morem izbrati za osebni prevzem?

Če poslovalnice ni na izbiro, potem artiklov, ki jih imate v košarici, tam ni na zalogi. Preden artikel dodate v košarico, si pomagajte s spletnim semaforčkom, ki vam pove, v katerih poslovalnicah je artikel na zalogi.

  

Kdaj bo moje naročilo pripravljeno za osebni prevzem?

Če ste naročilo oddali v spletni trgovini, počakajte na obvestilo, ki vam ga bomo poslali preko e-pošte.

Če ste naročilo oddali neposredno v eno izmed poslovalnic, se lahko takoj odpravite na lokacijo in zaposleni poveste, da se oddali naročilo za osebni prevzem. Počakate, da vam naročilo pripravijo, plačate in prevzamete.

 

Ali moram pri osebnem prevzemu izpolnjevati pogoj PCT?
Da, pri osebnem prevzemu morate prav tako izpolnjevati enega od pogojev PCT. 

 

 

REGISTRACIJA / VPIS

 

Ko se želim registrirati, piše, da je moj e-naslov že zaseden. 

Najverjetneje je to zato, ker ste že registrirani. Poskusite se prijaviti tukaj.

 

Ko se želim prijaviti, piše, da se podatki ne ujemajo z vašimi. 

a) niste registrirani uporabnik. Registrirajte se tukaj.

b) vnesli ste napačno geslo. Poskusite ponovno ali ponastavite geslo tukaj.

 

Pozabila sem geslo. 

Geslo lahko ponastavite tukaj.

 

 

KOŠARICA

 

Rad_a bi imel_a artikel, ki trenutno ni dobavljiv.

a) preverite, če je artikel morda na voljo v kateri od poslovalnic. Pomagate si lahko s spletnim semaforčkom pri vsakem artiklu.

b) pri artiklu v okvirček vpišite svoj e-naslov in kliknite na gumb “Obvesti me, ko bo artikel na zalogi”. Obvestili vas bomo, ko/če bo artikel ponovno na voljo.

 

Artiklov ne morem dodajati v košarico. Melje in melje, vendar se nič ne zgodi.

Izbrišite predpomnilnik (cache) in piškotke (cookies) brskalnika.

 

Rad_a bi zaključil_a nakup, vendar ne morem odpreti košarice.

Košarico odprite s klikom na povezavo.

 

V košarici ni gumba za naprej, da dokočam naročilo.

Nakup poskusite opraviti v drugem brskalniku. Če gumba tudi tam ni, nam pustite sporočilo na klepetu.

 

 

KARTICA UGODNOSTI

 

Kakšne so ugodnosti?

3 % popust pri vsakem nakupu

10 % popust pri nakupu iste kvalitete blaga (v kosu) nad 10 metrov oziroma pri enkratnem nakupu nad 150 €

20 % popust pri nakupu iste kvalitete blaga (v kosu) nad 50 metrov oziroma pri enkratnem nakupu nad 300 €

30 % popust pri nakupu iste kvalitete blaga (v kosu) nad 100 metrov oziroma pri enkratnem nakupu nad 1.000 €
Popusti se ne seštevajo! Popust ne velja na darilne kartice, knjige, revije, kroje in artikle, pri katerih je izrecno napisano, da se drugi popusti ne upoštevajo.
V poslovalnicah lahko popuste uveljavljate le ob predložitvi kartice ugodnosti Svet metraže ali osebnega dokumenta.

 

Kako dobim kartico ugodnosti?

Kartico ugodnosti lahko naročite v poslovalnicah ali tukaj.

 

Imam kartico ugodnosti. Kako lahko koristim popust pri spletnem nakupu?

Številko svoje kartice ugodnosti in poštno številko vpišite v svojem profilu. Popust se vam bo nato avtomatsko obračunal v košarici.

 

Naročil_a sem kartico ugodnosti, vendar je še vedno nisem prejela.

Kartice ugodnosti pripravljamo vsakih nekaj mesecev. Če je od oddaje vaše pristopne izjave minilo več kot 3 mesece, nam pišite na info@svetmetraze.si.

 

 

DARILNA KARTICA

 

Kje lahko kupim darilno kartico?

Darilno kartico lahko kupite v kateri od naših poslovalnic ali jo naročite na etrgovina@svetmetraze.si ter pripišete svoje podatke in naslov za dostavo. Pošljemo vam predračun za plačilo in po prejemu plačila kartico odpošljemo na vaš naslov.

  

Kakšen je minimalni znesek za nakup darilne kartice?

Minimalni znesek je 20 €.

  

Ali lahko darilno kartico uporabim za več nakupov?

Seveda, darilno kartico lahko uporabljate, dokler ne porabite zneska, ki je na njej.

  

Kje lahko unovčim darilno kartico?

Darilno kartico lahko unovčite v spletni trgovini ali v eni od poslovalnic Svet metraže. 

 

Kako lahko unovčim darilno kartico v spletni trgovini?

V spletni trgovini darilno kartico unovčite tako:

1. želene izdelke dodajte v košarico

2. v košarici pod naštetimi načini plačila kliknite na gumb "Uporabi darilno kartico"

3. prepišite številko darilne kartice ter varnostno številko s hrbtne strani kartice v ustrezna polja

4. na koncu kliknite kljukico

Morebitno razliko v znesku plačate z izbranim plačilnim sredstvom.

 

 

NAROČILA

 

Oddal_a sem naročilo, vendar sem nekaj pozabil_a. Kako lahko dodam manjkajoči artikel?

Kodo želenega artikla in količino nam pošljite v odgovoru na potrditveno sporočilo, ki ste ga prejeli na svoj e-naslov ob oddaji naročila. Če je artikel na zalogi, ga pošljemo samo s plačilom po povzetju. Poštnine pri dodanem artiklu ne upoštevamo, če paket še ni pripravljen.

  

Oddal_a sem dve naročili. Ju lahko združite?

Združevanje naročil žal ni možno.

  

Oddal_a sem naročilo, plačal_a, vendar nisem prejela potrditvenega sporočila.

a) preverite neželeno pošto

b) vnesli ste napačen e-naslov. V svojem profilu preverite, če ste vpisali pravega. Če je e-naslov napačen, ga popravite, podrobnosti o svojem naročilu pa poiščite med oddanimi naročili.

c) če je vnešeni e-naslov pravi, je morda prišlo do sistemske napake. Prosimo, da nas obvestite na etrgovina@svetmetraze.si ter pripišete svoje ime in priimek, čas naročanja/plačila ter seznam naročenih artiklov s količinami.

 

Oddal_a sem naročilo s plačilom na TRR, vendar nisem prejel_a predračuna.

a) potrditveno sporočilo o uspešno oddanem naročilu je vaš predračun

b) preverite neželeno pošto

 

Kako lahko prekličem naročilo?

a) vaše naročilo še ni pripravljeno/odposlano: naročilo lahko prekličete z odgovorom na potrditveno sporočilo, ki ste ga prejeli na svoj e-naslov ob oddaji naročila, s pripisom “preklicujem naročilo”.

b) vaše naročilo je že pripravljeno/odposlano: lahko odstopite od pogodbe. Pogoje preverite tukaj pod točko 10.

 

Kako lahko popravim naslov dostave ali spremenim naročnika?

Podatke o spremembi naročnika ali nov naslov za dostavo pošljite v odgovoru na potrditveno sporočilo uspešno oddanega naročila, a le v primeru, da še niste prejeli sporočila o odpremi.

 

 

VRAČILA

 

Od prevzema blaga je minilo manj kot 14 dni

 

Blago mi ne ustreza. Ali ga lahko vrnem?

Seveda, če nam to sporočite v 14 dneh od prevzema blaga z odgovorom na potrditveno sporočilo, ki ste ga prejeli na svoj e-naslov ob oddaji naročila. 

 

Nato izpolnite e-obrazec za vračilo artiklov v 14 dneh. Artikle morate vrniti neuporabljene, nepoškodovane in v nespremenjeni količini v 14 dneh od oddanega obrazca. V paket obvezno vstavite listek z imenom in priimkom ali imenom podjetja ter s pripisom, da ste izpolnili spletni obrazec za vračilo. Pozor: V kolikor dobimo paket brez podatkov, ne bomo mogli vedeti, kdo je pošiljatelj, zato vaša vloga ne bo rešena. Vračilo kupnine se vrne z nakazilom na vaš račun v 14 dneh od prejema artiklov. 

 

Naslov za vračilo: Bema ITS d.o.o., Litostrojska cesta 58c, 1000 Ljubljana

 

Blago mi ne ustreza. Ali ga lahko zamenjam za kaj drugega?

Seveda, če nam to sporočite v 14 dneh od prevzema blaga z odgovorom na potrditveno sporočilo, ki ste ga prejeli na svoj e-naslov ob oddaji naročila. 

 

Nato izpolnite e-obrazec za menjavo artiklov v 14 dneh. Artikle morate vrniti neuporabljene, nepoškodovane in v nespremenjeni količini v 14 dneh od oddanega obrazca. V paket obvezno vstavite listek z imenom in priimkom ali imenom podjetja ter s pripisom, da ste izpolnili spletni obrazec za vračilo. Pozor: V kolikor dobimo paket brez podatkov, ne bomo mogli vedeti, kdo je pošiljatelj, zato vaša vloga ne bo rešena.

 

Naslov za vračilo: Bema ITS d.o.o., Litostrojska cesta 58c, 1000 Ljubljana

 

Artikle, ki ste jih izbrali za menjavo, bomo poslali na vaš naslov v 14 dneh od prejema artiklov, ki jih želite zamenjati. Morebitna razlika v znesku se vrne na vaš račun ali se doplača s plačilom po povzetju. Če želenih artiklov ne bo na zalogi, boste o tem obveščeni na email. 

 

Prejel_a sem napačen artikel / napačno količino / blago z napako.

Odgovorite nam na potrditveno sporočilo, ki ste ga prejeli na svoj e-naslov ob oddaji naročila, ter priložite fotografije izdelka in jasen opis napake.

 

Od prevzema blaga je minilo več kot 14 dni, a manj kot dve leti

 

Blago ima napako, to pa sem ugotovil_a po več kot 14 dneh od prevzema blaga. Kaj sedaj?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec odgovarja za skrite napake artikla, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja. Prodajalec tudi ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Blago z napako lahko reklamirate tako, da izpolnete reklamacijski zapisnik. Artikle vrnite v 14 dneh od oddanega obrazca. V paket obvezno vstavite listek z imenom in priimkom ali imenom podjetja ter s pripisom, da ste izpolnili spletni reklamacijski zapisnik. Pozor: V kolikor dobimo paket brez podatkov, ne bomo mogli vedeti, kdo je pošiljatelj, zato vaša vloga ne bo rešena. 

 

Naslov za vračilo: Bema ITS d.o.o., Litostrojska cesta 58c, 1000 Ljubljana

 

Odgovor o reklamaciji bomo podali najkasneje v roku 8 dni od prejema artikla. Za upravičeno rešen reklamirani artikel vam bomo v 8 dneh od odobritve reklamacije vrnili denar oz. poslali artikle, ki ste jih izbrali v zameno. Morebitna razlika v znesku se vrne na vaš račun ali se doplača s plačilom po povzetju. Če želenih artiklov ne bo na zalogi, boste o tem obveščeni na email. 

 

 

VELEPRODAJA

 

Ali lahko kupujem po veleprodajnih pogojih?

Da, če ste podjetje, ki se ukvarja s šivanjem in/ali prodajo blaga ter bi želeli kupiti večje količine blaga. Povpraševanje nam pošljite na veleprodaja@bemaits.si.